1. Γενικές πληροφορίες
Η εταιρεία μας Babaloo.gr, εδρεύει στην Θεσσαλονίκη με έδρα την οδό ΠΙΨΟΥ Δ5 Δ6 16, 54627, ΤΚ. 54453, ΓΕΜΗ 178999504000, ΑΦΜ 062180337, ΔΟΥ Ε Θεσσαλονίκης, τηλέφωνο επικοινωνίας 2310222100 – 6980943321 και e-mail: babaloo.eshop@gmail.com. Το κύριο αντικείμενο της εταιρείας μας είναι το διαδικτυακό εμπόριο. Η εταιρεία μας έχει το δικαίωμα να τροποποιεί μονομερώς και να ανανεώνει τους κατωτέρω όρους και τις προϋποθέσεις των συναλλαγών που γίνονται μέσα από το ηλεκτρονικό του κατάστημα, ανάλογα με τις ανάγκες του και τα συναλλακτικά ήθη. Αναλαμβάνει την υποχρέωση να ενημερώνει τους επισκέπτες για τυχόν τροποποιήσεις καθώς και για οποιαδήποτε αλλαγή, μέσα από την ιστοσελίδα του ηλεκτρονικού του καταστήματος. Διευκρινίζεται ότι η αλλαγή όρων δεν περιλαμβάνει τις παραγγελίες οι οποίες έχουν πραγματοποιηθεί, χωρίς την προηγούμενη αποδοχή από τον ενδιαφερόμενο.

Απόρρητο Συναλλαγών και πληροφορίες ασφαλείας
Η Εταιρεία Babaloo είναι υπεύθυνη επεξεργασίας και οφείλει να διαχειρίζεται και να προστατεύει τα προσωπικά δεδομένα των επισκεπτών και των χρηστών του ιστότοπου σύμφωνα με το Γενικό Κανονισμό για την Προστασία Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα (679/2016), καθώς και στα οριζόμενα στο εθνικό, κοινοτικό και διεθνές δίκαιο σχετικά με την προστασία των δικαιωμάτων και των ελευθεριών των ατόμων σχετικά με την επεξεργασία των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα, όπως εκάστοτε ισχύει. Η Εταιρεία χρησιμοποιεί τα δεδομένα των επισκεπτών (Όνομα, Επώνυμο, διεύθυνση ηλεκτρονικής αλληλογραφίας, τηλέφωνο επικοινωνίας, κλπ.), εφόσον αυτά έχουν καταχωρηθεί μέσω της φόρμας επικοινωνίας της ιστοσελίδας για την επικοινωνία μαζί σας. Η Εταιρεία χρησιμοποιεί τα δεδομένα των επισκεπτών (διεύθυνση ηλεκτρονικής αλληλογραφίας) εφόσον έχει πραγματοποιηθεί η εγγραφή τους στο newsletter, για τη λήψη προσφορών και ενημερωτικών δελτίων της Babaloo. Η Εταιρεία χρησιμοποιεί τα δεδομένα των επισκεπτών (διεύθυνση ηλεκτρονικής αλληλογραφίας) εφόσον έχει πραγματοποιηθεί η καταχώρηση της ηλεκτρονικής διεύθυνσης αλληλογραφίας σε προκαθορισμένα πεδία του ιστότοπου, για την υπενθύμιση μη ολοκληρωμένης αγοράς για προϊόντα τα οποία έχουν προστεθεί και παραμένουν στο καλάθι αγορών. Για την εν λόγω επεξεργασία, οι διευθύνσεις αλληλογραφίας των υποκειμένων συλλέγονται προκειμένου να σας αποστείλουμε μέσω ηλεκτρονικής αλληλογραφίας το αντίγραφο του περιεχομένου καλαθιού, εντός του χρονικού διαστήματος των τριών (3) ημερών. Τα δεδομένα αυτά διατηρούνται και επεξεργάζονται από την παραπάνω εταιρεία μόνο για το προαναφερθέν χρονικό διάστημα.

2. Πληροφορίες – Προϊόντα
Το κατάστημα μας δεσμεύεται ότι, τα εμπορεύματα που παραδίδει στους πελάτες του να ανταποκρίνονται στα χαρακτηριστικά που αναγράφονται στην ιστοσελίδα μας, τόσο όσον αφορά την ύπαρξη των βασικών χαρακτηριστικών, όσο και για την ακρίβεια των πληροφοριών που αφορούν τις παρεχόμενες υπηρεσίες. Το κατάστημα δεν δεσμεύεται για τυπογραφικά λάθη που έχουν διαφύγει της προσοχής ή έχουν προκύψει ακούσια, σε κάθε περίπτωση εάν κάποιος πελάτης προχωρήσει σε παραγγελία προϊόντος με λανθασμένη τιμή ή περιγραφή και διαπιστωθεί πριν την εκτέλεση της θα ενημερωθεί και θα σταλεί μετά από έγκρισή του.

3. Περιορισμός ευθύνης
Το κατάστημα μας δεν δεσμεύεται για τη διαθεσιμότητα των προϊόντων, αναλαμβάνει όμως την υποχρέωση για την έγκαιρη ενημέρωση των τελικών καταναλωτών περί της μη διαθεσιμότητας τους. Το κατάστημα μας δεν ευθύνεται σε περίπτωση καθυστέρησης παράδοσης της παραγγελίας, διότι χρησιμοποιεί ανεξάρτητες μεταφορικές εταιρείες. Το κατάστημα μας δεν φέρει ευθύνη για τυχόν τεχνικά προβλήματα που μπορεί να παρουσιασθούν στους χρήστες όταν επιχειρούν την πρόσβαση στον ιστοτοπό μας και κατά την διάρκεια αυτής και οφείλονται στη λειτουργία ή συμβατότητα της δικής τους υποδομής με τη χρήση του δικτυακού τόπου.

4. Δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας
Ο ιστότοπος του καταστήματος μας είναι ο επίσημος διαδικτυακός τόπος του καταστήματος. Όλο το περιεχόμενο των ιστοσελίδων, που αναρτάται από το κατάστημα (εικόνες, γραφικά, φωτογραφίες, σχέδια, κείμενα κ.λ.π.), αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του καταστήματος και προστατεύονται σύμφωνα με τις διατάξεις του ελληνικού – ευρωπαϊκού και διεθνούς δικαίου. Οποιαδήποτε αναπαραγωγή, επανέκδοση, μεταφόρτωση, διάδοση ή μετάδοση ή άλλη χρήση του περιεχομένου μας με οποιοδήποτε τρόπο ή μέσο για εμπορικούς ή άλλους σκοπούς επιτρέπεται μόνο κατόπιν προηγούμενης ενημέρωσης και άδειας του καταστήματος. Ονόματα, εικόνες, λογότυπα και διακριτικά γνωρίσματα που αντιπροσωπεύουν το ηλεκτρονικό μας κατάστημα προστατεύονται σύμφωνα με τις διατάξεις του ελληνικού – ευρωπαϊκού και διεθνούς δικαίου περί εμπορικών σημάτων, βιομηχανικής, πνευματικής ιδιοκτησίας και αθέμιτου ανταγωνισμού.

5. Υποχρεώσεις Χρήστη
Οι επισκέπτες – χρήστες της ιστοσελίδας του καταστήματος μας, αποδέχονται ότι θα καταχωρούν μόνο το δικό τους email για οποιαδήποτε επικοινωνία, λήψη newsletter κ.λ.π. και θα καταχωρούν τα αληθή προσωπικά τους στοιχεία επικοινωνίας.

6. Αγορά Προϊόντων
Στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα μπορείτε να βρείτε έξυπνα προϊόντα, gadget, προϊόντα ασφαλείας, οικιακού εξοπλισμού, γραφείου, υγείας – ομορφιάς, αυτοκινήτου, εποχιακά, προτάσεις για δώρα και άλλα.

Τα προϊόντα του καταστήματος μας είναι κατανεμημένα σε βασικές κατηγορίες και σε υποκατηγορίες. Για τη διευκόλυνση σας μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε την αναζήτηση για συγκεκριμένο προϊόν ή κατηγορία προϊόντων. Στην περίπτωση που ψάχνετε για κάτι συγκεκριμένο, χρησιμοποιήστε την «αναζήτηση», που θα σας οδηγήσει κατ’ ευθείαν στη συγκεκριμένη επιλογή σας. Το κατάστημα μας κάνει κάθε δυνατή προσπάθεια να παρέχει υπηρεσίες υψηλής ποιότητας. Δεν μπορούν να αποκλεισθούν περιπτώσεις λαθών σε τιμές και δευτερεύοντα χαρακτηριστικά προϊόντων και δεν μπορεί να αποκλεισθεί, ότι δεν θα υπάρξουν διακοπές λειτουργίας της ιστοσελίδας ή «ανθρώπινα» λάθη κατά την ενημέρωση της τιμής ενός προϊόντος. Εάν διαπιστώσετε ότι κάποιο προϊόν προσφέρεται σε ασυνήθιστα χαμηλή ή υψηλή τιμή σε σχέση με την επικρατούσα θα μας βοηθήσετε εάν επικοινωνήσετε με το κατάστημα μας πριν προχωρήσετε στην παραγγελία σας. Μπορείτε να κάνετε απευθείας την παραγγελία σας όλο το 24ωρο, 365 ημέρες το χρόνο, ενώ βρίσκεστε μέσα στο σύστημά μας, χρησιμοποιήστε το καλάθι αγορών ακολουθήσετε τις οδηγίες του συστήματος και συμπληρώστε τα πεδία που θα σας ζητηθούν. Σε περίπτωση που στην παραγγελία σας προκύψει κάποιο πρόβλημα τότε θα σας αποστείλουμε αντίστοιχο email, ή θα επικοινωνήσουμε άμεσα μαζί σας τηλεφωνικά.

7. Υπαναχώρηση / Επιστροφή – Αντικατάσταση Προϊόντων – Εγγύηση – Επισκευή
Ο πελάτης έχει το δικαίωμα να επιστρέψει τα προϊόντα που παρέλαβε ή να ζητήσει την αντικατάστασή τους εάν:
(α) Με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα του καταστήματος μας, του παραδόθηκαν προϊόντα ουσιωδώς διαφορετικά από αυτά που παραγγείλατε ή ελαττωματικά.
(β) Εάν το προϊόν είναι ελαττωματικό από την αρχή ή προκύπτει ελαττωματικότητα στο χρονικό διάστημα της εγγύησης.
Ο πελάτης μπορεί να επιστρέψει τα προϊόντα που έχει αγοράσει από το ηλεκτρονικό κατάστημα χωρίς να αναφέρει τους λόγους,
εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την παραλαβή τους (σύμφωνα με τις εξ αποστάσεως συμβάσεις βάσει του Ν. 2251/1994, όπως τροποποιήθηκε από την Κ.Υ.Α. Ζ1-891/2013). Η παραπάνω διαδικασία ισχύει μόνο στις περιπτώσεις που ο πελάτης δεν έχει ανοίξει το προστατευτικό περιτύλιγμα, καθώς ούτε και την συσκευασία του προϊόντος. Ο πελάτης οφείλει να αποστείλει τα προϊόντα που δεν χρησιμοποίησε και αποφάσισε την επιστροφή τους, με δικά του έξοδα. Σε οποιαδήποτε περίπτωση, ο πελάτης μπορεί πριν από την επιστροφή των προϊόντων είτε να επικοινωνεί τηλεφωνικά με το κατάστημα, είτε μέσω αποστολής ηλεκτρονικού μηνύματος. Ειδικότερα, ο πελάτης έχει το ανωτέρω δικαίωμα να επιστρέψει προϊόν που έχει αγοράσει από το ηλεκτρονικό κατάστημα χωρίς να αναφέρει τους λόγους, υπό τους παρακάτω όρους και προϋποθέσεις:
(α) Εντός προθεσμίας δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την παράδοση και σε περίπτωση πολλών αγαθών παραγγελθέντων από τον πελάτη με μια παραγγελία και παραδιδόμενων χωριστά από τον χρόνο παραλαβής και του τελευταίου, ο πελάτης δικαιούται να υπαναχωρήσει από την πώληση (εφεξής «Υπαναχώρηση»).
(β) Η υπαναχώρηση αυτή είναι αναιτιολόγητη και ο πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην άριστη κατάσταση που το παρέλαβε. Ειδικότερα, το επιστρεφόμενο προϊόν θα πρέπει να μην έχει χρησιμοποιηθεί, να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση, όπως ακριβώς πριν την πώληση του, στην πλήρη αρχική του συσκευασία (κουτί, νάιλον, αφρολέξ κ.τ.λ.) τα οποία δεν θα πρέπει να έχουν σκισίματα ή φθορές/αλλοιώσεις) και με όλα τα περιεχόμενα τις αρχικής συσκευασίας (έντυπα οδηγιών χρήσεως, χαρακτηριστικών και εγγυήσεων, καλώδια συνδέσεων, software εγκατάστασης κ.τ.λ.). Επιπλέον, για να γίνει δεκτή επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να επιδεικνύεται το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς (απόδειξη λιανικής, τιμολόγιο) από το πρόσωπο που αρχικά αγόρασε το προϊόν και του οποίου τα στοιχεία αποτυπώνονται στο παραστατικό αγοράς.
(γ) Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον προηγουμένως ο πελάτης έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε το κατάστημα για την αποστολή του προϊόντος σε αυτόν και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του.
(δ) Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται εγγράφως ή με email και το κατάστημα είναι υποχρεωμένο να επιβεβαιώσει εγγράφως ή με email την παραλαβή της δήλωσης υπαναχώρησης μόλις την παραλάβει.
(ε) Ο πελάτης υποχρεούται να επιστρέψει τα προϊόντα εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία κοινοποίησε την υπαναχώρηση στο κατάστημα μας.
(στ) Κατόπιν της δήλωσης υπαναχώρησης, το κατάστημα υποχρεούται να αποδώσει στον πελάτη το τίμημα που εισέπραξε από την παραγγελία του.
(ζ) Η επιστροφή του τιμήματος λόγω υπαναχώρησης στον πελάτη θα γίνεται το αργότερο εντός τριάντα (30) εργασίμων ημερών από τον χρόνο που το κατάστημα έλαβε αποδεδειγμένα γνώση για την υπαναχώρησή του.
(η) Ο πελάτης ευθύνεται να αποζημιώσει το κατάστημα, εάν έκανε χρήση άλλη από εκείνη που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών στο διάστημα μέχρι τη δήλωση της υπαναχώρησης, το δε κατάστημα δικαιούται να συμφωνήσει με τον πελάτη την αποζημίωσή του ακόμα και με αμοιβαίο συμψηφισμό.
(θ) Προϊόντα τα οποία απαιτούν εγκατάσταση από εξειδικευμένους τεχνίτες, όπως συναγερμοί κατοικιών ή αυτοκινήτου, κάμερες και συστήματα παρακολούθησης, συστήματα θέρμανσης, διάφορα αξεσουάρ αυτοκινήτου (φώτα xenon, κάμερες οπισθοπορείας, αισθητήρες parking κλπ.) θα πρέπει να επιστρέφονται συνοδευόμενα από την απόδειξη παροχής υπηρεσιών του τεχνικού που προέβη στην εγκατάσταση.
(ι) Κάθε προϊόν που επιστρέφεται, θα πρέπει πρώτα να περάσει από τεχνικό έλεγχο, διαδικασία που μπορεί να διαρκέσει ένα εύλογο χρονικό διάστημα.
(κ) Προκειμένου να επιστραφούν τα προϊόντα δεν πρέπει να είναι χρησιμοποιημένα, τροποποιημένα ή να έχουν υποστεί ζημία, και να συνοδεύονται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία το συνόδευαν (π.χ. Απόδειξη Λιανικής Πώλησης – Τ.Δ.Α. κλπ). Σε περίπτωση που ένα προϊόν υποστεί ζημιά ή δεν λειτουργεί σωστά μετά το πέρας ενός (1) μηνός, η επιστροφή του προς το κατάστημα μας γίνεται με έξοδα του πελάτη. Το κόστος της νέας αποστολής, εφόσον το προϊόν αντικατασταθεί ή επισκευαστεί, δεν επιβαρύνει τον πελάτη.

Επίσης:
Δεν επιστρέφονται τα ανοιγμένα ηλεκτρονικά τσιγάρα για λόγους υγιεινής, στην περίπτωση που κάποιο mod ηλεκτρονικού τσιγάρου μας επιστραφεί, μπορεί μόνο να επισκευαστεί και ΟΧΙ να αλλαχθεί με καινούργιο. Η νέα αποστολή του επισκευασμένου mod γίνεται χωρίς χρέωση του πελάτη, μόνο στις πρώτες 30 ημέρες από την ημερομηνία αγοράς.
Για τα γυάλινα και κεραμικά προϊόντα, εφόσον τηρηθούν οι πρότυπες και ασφαλείς συνθήκες συσκευασίας του προϊόντος αλλά και αν παρ’όλα αυτά το προϊόν φτάσει ελαττωματικό στον πελάτη, τα έξοδα αποστολής της επιστροφής του επιβαρύνουν τον πελάτη καθώς δεν μπορεί να διαπιστωθεί ότι το προϊόν υπέστη ζημία είτε κατά την μεταφορά του, είτε μετά το άνοιγμα του με υπαιτιότητα του πελάτη. Σε αυτή την περίπτωση συνίσταται η επικοινωνία του πελάτη με την μεταφορική εταιρεία για δήλωση του συμβάντος.
Προϊόντα που η χρήση τους προϋποθέτει επαφή με υγρό και προϊόντα ενδυμασίας, δεν μπορούν να επιστραφούν για λόγους υγιεινής.
Οι αλλαγές ανταλλακτικών εκτός των ηλεκτρονικών τσιγάρων, σε προϊόντα που δεν είναι ελαττωματικά, γίνονται με χρέωση του πελάτη.
(λ) Παρακαλώ σημειώστε ότι οι επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο εφόσον:
1. Επικοινωνήσετε μαζί μας, ώστε να μας αναφέρετε το πρόβλημα που αντιμετωπίσατε.
2. Το προϊόν δεν έχει μεταχειριστεί τόσο ώστε να φαίνονται εμφανής φθορές.
3. Δεν έχουν αφαιρεθεί κομμάτια από το προϊόν ή δεν έχει γίνει οποιουδήποτε είδους τροποποίηση.
4. Επιστραφούν όλα τα συνοδευτικά του προϊόντος όπως το κουτί, τα εγχειρίδια λειτουργίας και η απόδειξη αγοράς, καθώς όλα τα παραπάνω αποτελούν μέρος τους προϊόντος.
5. Μας αποστείλετε τα προϊόντα μέσω της ταχυμεταφορικής ΕΛΤΑ.
6. Η αποστολή των προϊόντων γίνει με άλλη μεταφορική αλλά τα έξοδα μεταφοράς να επιβαρύνουν τον πελάτη. Σε περίπτωση που μας αποσταλεί προϊόν με άλλη μεταφορική εκτός της ΕΛΤΑ και με δική μας χρέωση μεταφορικών, το προϊόν δεν παραλαμβάνεται και επιστρέφεται πίσω. Παρακαλώ φροντίστε η συσκευασία της αποστολής να είναι ασφαλής έτσι ώστε να μην προκληθεί κάποια φθορά κατά την μεταφορά του.
Σας ενημερώνουμε ότι το κατάστημα μας δεν φέρει την ευθύνη σε περίπτωση απώλειας ή καταστροφής του προϊόντος κατά την μεταφορά της επιστροφής.
(μ) Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων και αίτημα επιστροφής χρημάτων, η επιστροφή των χρημάτων σας θα ολοκληρωθεί εντός τριάντα (30) εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής των προϊόντων από την εταιρεία μας.

Επιστροφή χρημάτων
Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων και αίτημα επιστροφής χρημάτων, η επιστροφή των χρημάτων σας θα ολοκληρωθεί εντός τριάντα (30) εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής των προϊόντων από την εταιρεία μας. Οι επιστροφές χρημάτων υφίστανται όταν:
(α) Ο πελάτης παραλάβει το δέμα του και εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής αποφασίσει να το επιστρέψει στην εταιρεία μας χωρίς να το έχει χρησιμοποιήσει ή να έχει ανοίξει το προστατευτικό περιτύλιγμα του προϊόντος.
(β) Ο πελάτης παραλάβει ελαττωματικό προϊόν και δεν επιθυμεί την αλλαγή του με καινούργιο ή έτερο προϊόν μεγαλύτερης ή μικρότερης αξίας. Η εταιρεία μας οφείλει να αντικαταστήσει άμεσα το ελαττωματικό προϊόν και να το αποστείλει στον πελάτη χωρίς να τον επιβαρύνει με έξοδα μεταφοράς. Σε περίπτωση που και η αλλαγή του ελαττωματικού προϊόντος είναι ελαττωματική, πρέπει να τηρηθεί η παραπάνω διαδικασία έως ότου ο πελάτης να λάβει ένα πλήρως λειτουργικό προϊόν. Εάν ο πελάτης δεν επιθυμεί την αλλαγή του χρησιμοποιημένου ελαττωματικού προϊόντος και θέσει αίτημα επιστροφής χρημάτων, η εταιρεία μας οφείλει να παραλάβει το προϊόν χωρίς να επιβαρύνει τον πελάτη με έξοδα αποστολής και να του επιστρέψει χρηματικό ποσό αντίστοιχο της εκ’νέου τιμολόγησης του προϊόντος που επιστράφηκε στην εταιρεία μας σύμφωνα με την κατάσταση στην οποία θα βρίσκεται το προϊόν. Από το επιστρεφόμενο ποσό αφαιρούνται τα μεταφορικά έξοδα που επιβαρύνθηκε η εταιρεία μας εφόσον αυτές αφορούν αλλαγές ελαττωματικών προϊόντων που πραγματοποιήθηκαν παραπάνω από (1) μια φορές.    

Εξαιρέσεις από το Δικαίωμα Υπαναχώρησης της παρ. 7:
Το δικαίωμα υπαναχώρησης εκ του άρθρου 4 § 10 ν. 2251/1994 δεν εφαρμόζεται:
Προϊόντα τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας (π.χ. ακουστικά, hands free κλπ) ή για λόγους υγιεινής, και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση, όπως τα είδη προσωπικής φροντίδας, προϊόντα υγιεινής όπως ξυριστικές, κουρευτικές, αποτριχωτικές μηχανές, κρέμες, λοσιόν, καλλυντικά, αρώματα, συσκευές μασάζ, ζώνες αδυνατίσματος, αξεσουάρ ένδυσης, γυαλιά οράσεως και ηλίου, βραχιόλια, μενταγιόν, εσώρουχα πάσης φύσεως, κορσέδες, κάλτσες, καλσόν, βερμούδες κλπ.
Προϊόντα που έχουν χρησιμοποιηθεί, π.χ. έχουν εξατομικευτεί με την καταχώρηση (registration) της συσκευής.
Σφραγισμένα ηχητικά έγγραφα ή σφραγισμένα έγγραφα βίντεο ή σφραγισμένο λογισμικό για υπολογιστές, που αποσφραγίστηκαν μετά την παράδοση και ειδικότερα: α) CD, β) DVD, γ) βιβλία, δ) ανοικτές μνήμες ψηφιακών και USB αποθηκευτικά μέσα, ε) ανοικτά αναλώσιμα (μελάνια, χαρτιά, CD, DVD κ.τ.λ.) στ) ανοικτά προγράμματα/software και παιχνίδια (games), ζ) συνδέσεις internet και κινητής τηλεφωνίας, η) προϊόντα που περιέχουν σύνδεση internet η οποία έχει ενεργοποιηθεί, θ) συσκευές κινητών τηλεφώνων με συμβόλαιο γενικώς, ι) συσκευές κινητών τηλεφώνων χωρίς συμβόλαιο εφόσον έχει ανοιχτεί η συσκευασία τους, ια) προϊόντα από το οποία λείπει το σειριακό νούμερο, ιβ) υπολογιστές και λοιπά προϊόντα κατά παραγγελία, ιγ) ανοικτές μνήμες ψηφιακών και USB αποθηκευτικά μέσα.
Συμβάσεις υπηρεσιών μετά την πλήρη παροχή της υπηρεσίας εάν η εκτέλεση άρχισε με την προηγούμενη ρητή συγκατάθεση του Πελάτη, και με την εκ μέρους του αναγνώριση ότι θα απολέσει το δικαίωμά του υπαναχώρησης μόλις η σύμβαση εκτελεσθεί πλήρως από το Κατάστημα.
Επίσης δεν μπορούν να επιστραφούν και εξαιρούνται, παιχνίδια πάσης φύσεως, εποχιακά προϊόντα, αναλώσιμα μέρη συσκευών, καλώδια, φις, μπαταρίες, λυχνίες και λαμπτήρες πάσης φύσεως κλπ.

8. Εγγύηση Προϊόντων – Επισκευή
Όλα τα προϊόντα που διαθέτει το κατάστημα μας καλύπτονται από την επίσημη εγγύηση του κατασκευαστή, όπου αυτή υφίσταται και δεν ξεπερνάει τις 180 ημερολογιακές ημέρες (6 μήνες), σύμφωνα με τους ισχύοντες νόμους υπέρ των καταναλωτών, καθιστώντας έτσι τις ηλεκτρονικές σας αγορές σίγουρες, ασφαλείς και προσιτές όπως και σε κάθε άλλο κατάστημα.
Επιπλέον τα προϊόντα υφίστανται τεχνικό έλεγχο (όπου είναι εφικτό) για τη σωστή λειτουργία τους.
Το κατάστημα δεν προσφέρει καμία περαιτέρω εγγύηση (χρονική ή άλλου είδους), εκτός από τις περιπτώσεις που κάτι τέτοιο προβλέπεται ρητά.

Όροι εγγύησης:
Το κατάστημα μας εγγυάται ότι σύμφωνα με την εγγύηση οι συσκευές λειτουργούν άριστα και σύμφωνα με τις προδιαγραφές των κατασκευαστών ή των συναρμολογητών τους.
Η εγγύηση ισχύει από την ημερομηνία που αναφέρεται στη νόμιμη απόδειξη αγοράς ή στην ειδική θέση του εντύπου εγγύησης.
Η εγγύηση ισχύει μόνο με την επίδειξη του εντύπου εγγύησης και τη νόμιμη απόδειξη αγοράς.
Κατά τη διάρκεια της εγγύησης το κατάστημα μας θα επισκευάσει το προβληματικό προϊόν, αναλαμβάνοντας το κόστος των ανταλλακτικών που τυχόν θα απαιτηθούν. Η επισκευή θα γίνεται στις τεχνικές εγκαταστάσεις του καταστήματος, με την προσκόμιση της συσκευής στο κατάστημα κατά τις εργάσιμες ώρες του καταστήματος και οφείλει να το επαναφέρει στην αρχική του κατάσταση.

Σε περίπτωση αδυναμίας επισκευής του ελαττωματικού προϊόντος το κατάστημα θα αντικαθιστά το ελαττωματικό προϊόν με άλλο ίδιο ή αντίστοιχων τεχνικών προδιαγραφών.
Ο τρόπος και τα έξοδα μεταφοράς από και προς το κατάστημα είναι επιλογή και ευθύνη του πελάτη.
Ο χρόνος αποπεράτωσης της επισκευής των προϊόντων αποφασίζεται αποκλειστικά από το κατάστημα.
Η επισκευή ή η αντικατάσταση του προϊόντος είναι στην απόλυτη επιλογή του καταστήματος. Τα ανταλλακτικά ή προϊόντα που αντικαταστάθηκαν περιέχονται στην κυριότητά του.
Η παρούσα εγγύηση δεν καλύπτει τα αναλώσιμα μέρη των συσκευών και βλάβες υπαιτιότητας του αγοραστή (πχ. μπαταρίες, τροφοδοτικά, θήκες, αποθηκευτικά μέσα (μαγνητικά και οπτικά μέσα όπως CD, DVD, σκληροί δίσκοι) ατύχημα με νερό ή άλλο υγρό, χτυπήματα της συσκευής, πέσιμο, καλώδια σύνδεσης, κεραίες κλπ).
Προβλήματα που προέρχονται από το λειτουργικό σύστημα των ηλεκτρονικών υπολογιστών σας δεν καλύπτονται από την παρούσα εγγύηση.
Το κατάστημα δεν υποστηρίζει και δεν καλύπτει με εγγύηση προϊόντα στα οποία έχουν εγκατασταθεί ή χρησιμοποιηθεί μη νόμιμα αντίγραφα προγραμμάτων.
Ο πελάτης οφείλει να ελέγχει κατά τη στιγμή της παράδοσης της παραγγελίας του, την κατάσταση των προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας τους, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα πχ. σπασμένο εμπόρευμα, λάθος είδος, ελλιπή εξαρτήματα και να μας ενημερώνει άμεσα και όχι αργότερα των 24 ωρών.
Η εγγύηση παύει αυτόματα να ισχύει στις παρακάτω περιπτώσεις:
Όταν το προϊόν υποστεί επέμβαση από μη εξουσιοδοτημένο από το κατάστημα άτομο.
Όταν η βλάβη προέρχεται από ατύχημα, κακή συνδεσμολογία, πτώση, έκθεση σε ακραία επίπεδα θερμοκρασίας, υγρασίας, κραδασμού ή ρίψης υγρών.
Όταν το προϊόν υποβάλλεται σε φυσική ή ηλεκτρική καταπόνηση πέρα από τις προδιαγραφές του κατασκευαστή.
Όταν ο αριθμός κατασκευής ή τα διακριτικά σήματα της συσκευής έχουν αλλοιωθεί, αφαιρεθεί ή καταστραφεί.
Όταν το προϊόν χρησιμοποιείται σε περιβάλλον ή για χρήση που δεν προβλέπεται από το κατασκευαστή.
Όταν η βλάβη προέρχεται από λανθασμένη εγκατάσταση.
Όταν το πρόβλημα οφείλεται σε προγράμματα ιών που μεταβάλλουν τα λειτουργικά χαρακτηριστικά της συσκευής.
Όταν το πρόβλημα οφείλεται σε εγκατάσταση προγραμμάτων που μεταβάλλουν τα λειτουργικά χαρακτηριστικά της συσκευής.
Όταν δεν ακολουθούνται οι διαδικασίες συντήρησης του κατασκευαστή.
Το κατάστημα δε φέρει καμία ευθύνη για τα αποθηκευμένα δεδομένα (data) στα μαγνητικά, μαγνητο-οπτικά ή οπτικά μέσα σε συστήματα καταγραφής κλειστού κυκλώματος, καθώς και για οποιαδήποτε άμεση, έμμεση προσθετική ή αποθετική ζημιά προκύπτει από την απώλειά τους. Η ευθύνη φύλαξης και αποθήκευσης των δεδομένων αυτών ανήκει στον αγοραστή.
Το κατάστημά μας δε φέρει καμία ευθύνη για ζημιές που προκαλούνται από το προϊόν ή από σφάλματα λειτουργίας του προϊόντος, συμπεριλαμβανομένων των διαφυγόντων εσόδων και κερδών, των ειδικών, αποθετικών ή θετικών του ζημιών και δεν φέρει καμία ευθύνη για καμία αξίωση η οποία εγείρεται από τρίτους ή από εσάς για λογαριασμό τρίτων.
Όλα τα προϊόντα προσφέρονται για ιδιωτική χρήση και όχι σαν επαγγελματική. Κάθε επαγγελματική χρήση των προϊόντων ακυρώνει αυτόματα την εγγύησή σας.

9. Παρουσίαση προϊόντων
Τιμές προδιαγραφές και τεχνικά χαρακτηριστικά προϊόντων μπορούν να αλλάξουν χωρίς προειδοποίηση. Οι φωτογραφίες που παρουσιάζονται στις ιστοσελίδες των προϊόντων είναι ενδεικτικές και πιθανόν να υπάρχουν διαφορές σε λεπτομέρειες, σχέδια ή χρωματισμούς. Διαφορές είτε οπτικές, είτε βελτιώσεις / διαφοροποιήσεις των κατασκευαστών σε νεότερα μοντέλα που δεν επηρεάζουν σημαντικά την απόδοση των προϊόντων δεν θεωρούνται λάθη ή ελλείψεις. Εικονιζόμενα χαρακτηριστικά ή επιπλέον αξεσουάρ, εφόσον δεν αναφέρονται στην περιγραφή, πιθανόν να μην περιλαμβάνονται. Αν κάποιο χαρακτηριστικό ή αξεσουάρ δεν είναι ξεκάθαρο αν περιλαμβάνεται ή όχι, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικά ή με e-mail πριν την αγορά σας για επιβεβαίωση. Επιλογές χαρακτηριστικών, χρωμάτων ή μεγεθών θα πρέπει επίσης να αναφέρονται στα σχόλια της παραγγελίας σας. Σημειώστε πως αν δεν αναφέρετε χρωματισμό θα σας αποσταλεί τυχαίος.

10. Ιδιωτική χρήση
Όλα μας τα προϊόντα προσφέρονται αποκλειστικά για ιδιωτική χρήση. Χαρακτηρισμοί όπως «επαγγελματική χρήση», προσδιορίζουν το «αποτέλεσμα» το οποίο θα είναι εφάμιλλο επαγγελματικών συσκευών.

11. Ιατρικά προϊόντα/Συσκευές και Θεραπευτική Δράση
Κανένα από τα προϊόντα τα οποία διαθέτει το κατάστημά μας δεν είναι ιατρική συσκευή ή πωλείται ως τέτοια. Ενδεικτικά και όχι περιοριστικά αναφέρουμε τα προϊόντα των οποίων η περιγραφή παραπέμπει σε ανακούφιση από πόνους, βελτίωση της κυκλοφορίας, αδυνάτισμα, καταπολέμηση της κυτταρίτιδας, προϊόντα με αντιγηραντική, αντιρυτιδική ή άλλη καλλυντική δράση, προϊόντα κατά του ροχαλητού, ορθοπεδικά προϊόντα κλπ, δεν έχουν θεραπευτική δράση. Προτείνουμε εφόσον η κατάστασή σας χρήζει ιατρικής παρακολούθησης ή εφόσον πάσχετε από οποιασδήποτε μορφής ασθένεια, να συμβουλεύεστε τον γιατρό σας πριν από κάθε σας αγορά.

12. Ακύρωση Παραγγελίας
Ακύρωση της παραγγελίας μπορείτε να κάνετε σε οποιαδήποτε φάση εξέλιξης της ηλεκτρονικής παραγγελίας σας, επιλέγοντας το καλάθι και πατώντας «αφαίρεση» σε όλα τα προϊόντα που έχετε επιλέξει. Εάν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική σας παραγγελία και δεν σας έχει αποσταλεί μπορείτε να ακυρώσετε στέλνοντάς ένα email στο babaloo.eshop@gmail.com ή επικοινωνώντας τηλεφωνικά 2310222100 – 6980943321.

13. Τρόποι Πληρωμής
Ο πελάτης δύναται να καταβάλει το τίμημα για την πώληση των προϊόντων του ηλεκτρονικού καταστήματος, καθώς και τις λοιπές συμφωνημένες χρεώσεις και επιβαρύνσεις με τους ακόλουθους τρόπους:

(α) Αντικαταβολή – Πληρωμή με την παραλαβή της παραγγελίας στο χώρο σας:
Δυνατότητα αποστολής της παραγγελίας σας με ΕΛΤΑ κούριερ στη διεύθυνση που έχετε δηλώσει. Πληρώνετε το αντίτιμο της παραγγελίας σας τη στιγμή της παραλαβής στον υπάλληλο της μεταφορικής εταιρείας, με την παράδοση της παραγγελίας σας στο χώρο σας ή επισκεπτόμενοι τα γραφεία της μεταφορικής εταιρείας. Η μέθοδος πληρωμής με αντικαταβολή ισχύει για όλες τις περιοχές της Ελλάδος. Σύμφωνα με τις ισχύουσες φορολογικές διατάξεις τα παραστατικά αξίας 1.500 ευρώ και πάνω που εκδίδονται προς ιδιώτες (αποδείξεις λιανικής πώλησης) και πάνω από 500 ευρώ σε εταιρείες θα πρέπει να εξοφλούνται μόνο με τους παρακάτω τρόπους:

(β) Κατάθεση/έμβασμα σε τραπεζικό λογαριασμό του καταστήματος μας.
Οι διαθέσιμοι τραπεζικοί λογαριασμοί είναι:
ΤΡΑΠΕΖΑ EUROBANK
iban: GR68 0260 2520 0001 4020 0940 069
Δικαιούχος: Ιωαννίδης Στυλιανός του Πρ.

ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ
iban: GR56 0172 2370 0052 3700 7297 287
Δικαιούχος: Ιωαννίδης Στυλιανός του Πρ.

ΤΡΑΠΕΖΑ ΕΘΝΙΚΗ
Αρ.Λογ: 864004434-29
iban: GR70 0110 8640 0000 8640 0443 429
Δικαιούχος: Ιωαννίδης Στυλιανός του Πρ.

(γ) Άμεση πληρωμή-εξόφληση της παραγγελίας σας μέσω πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας. Δεν παρέχεται η δυνατότητα δόσεων. 

14. Παραγγελία – Παράδοση Προϊόντων- Έξοδα Αποστολής
Τρόποι παραγγελίας:
1) Παραγγελία online μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος στη διεύθυνση www.babaloo.gr
2) Τηλεφωνική παραγγελία στο 2310222100 – 6980943321, αναφέροντάς μας τον ακριβή τίτλο του προϊόντος καθώς και τον κωδικό παραγγελίας προϊόντος (Κωδ.).
3) Με e-mail στο babaloo.eshop@gmail.com
4) Πριν την αγορά σας είναι σημαντικό να έχετε διαβάσει την πλήρη περιγραφή του προϊόντος και να είστε σίγουροι για την αγορά του καθώς επίσης και τους όρους χρήσης, που περιλαμβάνουν τους όρους εγγύησης και επιστροφής προϊόντος καθώς και τους όρους συναλλαγών.

Ολοκλήρωση παραγγελίας:
Όταν ολοκληρώσετε την παραγγελία σας ηλεκτρονικά σας εμφανίζεται σχετικό μήνυμα ολοκλήρωσης της παραγγελίας, παράλληλα θα λάβετε στο email σας αντίγραφο της παραγγελίας σας.

Ημερομηνίες και ώρες παράδοσης:
Η αποστολή προϊόντων από online αγορές από το κατάστημά μας, γίνονται με τη συνεργασία των ΕΛΤΑ Courier – Πόρτα Πόρτα.
Δυνατότητα αναζήτησης της αποστολής σας online στην ακόλουθη διεύθυνση.
https://www.elta-courier.gr/search
Το κόστος αποστολής εξαρτάται από τον προορισμό της αποστολής και το βάρος της αποστολής.
Οι ημέρες παράδοσης είναι από Δευτέρα μέχρι Παρασκευή από τις 10.00 π.μ μέχρι 19.00 μ.μ.
Η διαθεσιμότητα που αναφέρεται στα προϊόντα αφορά το χρονικό διάστημα μέσα στο οποίο θα αποστείλει την παραγγελία σας το κατάστημά μας. Η στιγμή της παράδοσης εξαρτάται από τη γεωγραφική σας περιοχή και μπορεί να διαρκέσει επιπλέον 1-3 εργάσιμες ημέρες.

Παραλαβή προϊόντων:
Κάντε την παραγγελία σας μέχρι τις 13:00 Δευτέρα με Παρασκευή και η εταιρεία συνήθως σας αποστέλλει την παραγγελία σας με courier την επόμενη* εργάσιμη μέρα στις μεγάλες πόλεις. (*Παραδόσεις δεν γίνονται Σάββατο και Κυριακή)
Σε μικρότερες πόλεις – απομακρυσμένα νησιά μπορεί να χρειασθούν 2-3 ημέρες εάν αποσταλούν με ΕΛΤΑ courier.
Οι ανωτέρω προθεσμίες μπορεί να μην τηρηθούν από την μεταφορική εταιρεία σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων, απεργιών και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει τους χρόνους μεταφοράς και δεν ευθύνεται η εταιρεία.

15. Καθυστέρηση παραγγελίας
Η παραγγελία σας δύναται να καθυστερήσει για τους εξής λόγους:
Να μην υπάρχει άμεση διαθεσιμότητα κάποιου προϊόντος και να αναμένεται η παραλαβή του, σε αυτή την περίπτωση συνεργάτης μας θα σας ενημερώσει για τον χρόνο καθυστέρησης και θα συμφωνήσει μαζί σας για τον τρόπο διαχείρισης της παραγγελίας σας.
Εάν ένα προϊόν έχει σταματήσει η διάθεσή του και από παράληψη μας δεν έχει αποσυρθεί από την ιστοσελίδα μας, συνεργάτης μας θα επικοινωνήσει μαζί σας και θα σας προτείνει εναλλακτικές λύσεις και θα συμφωνήσει μαζί σας για τον τρόπο διαχείρισης της παραγγελίας σας.
Σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει την μεταφορά και παράδοση της παραγγελιάς σας.
Σε περίπτωση που προσπαθούμε να επικοινωνήσουμε μαζί σας (τηλεφωνικά ή με email) για κάποια διευκρίνηση σχετικά με την παραγγελία σας και δεν καταστεί εφικτή η επικοινωνία μας.

16. Ενημερωτικά e-mail (newsletters)
Το κατάστημα ανά τακτά χρονικά διαστήματα στέλνει ενημερωτικά newsletter στα μέλη του.
Το κατάστημα μπορεί να διασφαλίσει την παράδοση των newsletter στον προορισμό τους.
Τα newsletter μπορεί να καταλήξουν στο spam folder, οπότε παρακαλούμε να ελέγχετε τακτικά ότι δεν αποθηκεύονται εκεί.
Σε περίπτωση που επιθυμείτε να μην λαμβάνετε πλέον ενημερωτικά newsletter μπορείτε να απεγγραφείτε.

17. Προσωπικά δεδομένα
Εάν κάνετε ηλεκτρονική παραγγελία από το κατάστημα θα σας ζητηθεί να δηλώσετε τα προσωπικά σας στοιχεία που σας αφορούν (όνομα, επίθετο, ηλεκτρονική διεύθυνση, διεύθυνση αποστολής προϊόντων κλπ.) για να σας στείλουμε τις παραγγελίες σας.
Σας ενημερώνουμε ότι τα προσωπικά σας στοιχεία που θα καταχωρίσετε στην ιστοσελίδα του καταστήματος είναι εμπιστευτικά, απόρρητα και χρησιμοποιούνται μόνο για την εξυπηρέτηση σας σχετικά με τις συναλλαγές σας με το κατάστημα και την επικοινωνία μαζί σας και δεν κοινοποιούνται σε τρίτους. Μπορείτε οποτεδήποτε να ενημερώσετε ή να επεξεργαστείτε τα στοιχεία σας.
Το προσωπικό του καταστήματος που έχει πρόσβαση στα προσωπικά σας δεδομένα είναι συγκεκριμένο και η πρόσβαση προσώπων χωρίς εξουσιοδότηση στα προσωπικά σας δεδομένα απαγορεύεται. Έχουν παρθεί μέτρα για την διασφάλιση των δεδομένων σας.
Οποιαδήποτε στιγμή θελήσετε έχετε το δικαίωμα να ζητήσετε ενημέρωση ή να διαγραφείτε κάνοντας χρήση του μυστικού κωδικού πρόσβασης σας ή να το ζητήσετε συμπληρώνοντας την σχετική φόρμα επικοινωνίας στην ιστοσελίδα να το κάνουμε εμείς.

18. Ασφάλεια Συναλλαγών
Το κατάστημα λαμβάνει όλα τα απαραίτητα μέτρα εφαρμόζοντας τα πιο προηγμένα συστήματα ασφαλείας των Προσωπικών Σας Δεδομένων καθώς και των ηλεκτρονικών σας συναλλαγών σας, με στόχο την εξασφάλιση της μέγιστης δυνατής ασφάλειάς σας. Η ασφάλεια του ηλεκτρονικού καταστήματος του καταστήματος μας επιτυγχάνεται με τις κατωτέρω διαδικασίες:

19. Αναγνώριση Πελάτη
Οι κωδικοί που χρησιμοποιούνται για την αναγνώρισή σας είναι δύο: ο Κωδικός Εισόδου (e-mail ή username) και ο Προσωπικός Μυστικός Κωδικός Ασφαλείας (password), οι οποίοι κάθε φορά που τους καταχωρείτε δίνεται η δυνατότητα πρόσβασης αποκλειστικά σε εσάς με απόλυτη ασφάλεια στα προσωπικά σας στοιχεία.
Μπορείτε να αλλάξετε τον Προσωπικό Μυστικό Κωδικό Ασφαλείας (password) και τη διεύθυνση ηλεκτρονικής σας αλληλογραφίας (e-mail) όποτε θελήσετε. Ο μόνος που έχει πρόσβαση στα στοιχεία σας είστε εσείς μέσω των ανωτέρω κωδικών και είστε αποκλειστικά υπεύθυνοι για την διατήρηση της μυστικότητας και απόκρυψης του από τρίτα πρόσωπα. Σε περίπτωση υποκλοπής πρέπει να προβείτε στην άμεση ειδοποίηση μας, αλλιώς το ηλεκτρονικό κατάστημα του Καταστήματος δεν ευθύνεται για την χρήση του μυστικού κωδικού από μη εξουσιοδοτημένο πρόσωπο.

20. Ελεγχόμενη Πρόσβαση (firewall)
Η πρόσβαση στο server της ιστοσελίδας προστατεύεται από firewall, το οποίο επιτρέπει τη χρήση συγκεκριμένων υπηρεσιών από τους πελάτες- χρήστες μη επιτρέποντας την πρόσβαση σε συστήματα και βάσεις δεδομένων με απόρρητα στοιχεία και πληροφορίες του Καταστήματος.

21. Απόρρητο Συναλλαγών
Το κατάστημα έχει σαν βασική αρχή και υποχρέωση την τήρηση του απορρήτου συναλλαγών. Όλες οι πληροφορίες που διαβιβάζονται από τον χρήστη – μέλος στο Κατάστημα είναι εμπιστευτικές και το κατάστημα λαμβάνει όλα τα απαραίτητα μέτρα ώστε να γίνεται χρήση τους μόνο στο μέτρο που αυτό κρίνεται αναγκαίο στο πλαίσιο των παρεχόμενων υπηρεσιών από εξουσιοδοτημένους συνεργάτες του.

22. Προστασία Προσωπικών Δεδομένων
Κατά την επίσκεψή σας στην σελίδα μας, είναι πιθανό να σας ζητηθεί να δηλώσετε προσωπικά σας στοιχεία που σας αφορούν (όνομα, επίθετο επάγγελμα, ηλεκτρονική διεύθυνση, διεύθυνση αποστολής προϊόντων κλπ.) κατά κανόνα για να διεκπεραιώσουμε παραγγελίες σας ή για να παράσχουμε τις υπηρεσίες μας. Τα τυχόν προσωπικά δεδομένα που δηλώνετε οπουδήποτε στις σελίδες και τις υπηρεσίες των διαδικτυακών τόπων μας, τηρούνται αποκλειστικά και μόνο για λόγους που αφορούν τις συναλλαγές σας μαζί μας, την βελτίωση των παρεχομένων υπηρεσιών και την διασφάλιση της λειτουργίας της αντίστοιχης υπηρεσίας και δεν επιτρέπεται να χρησιμοποιηθούν από οποιονδήποτε τρίτο (με εξαίρεση όπου προβλέπεται από το Νόμο στις αρμόδιες και μόνο αρχές). Σε κάθε περίπτωση οι εργαζόμενοι του ηλεκτρονικού μας καταστήματος που έχουν πρόσβαση στα προσωπικά σας δεδομένα είναι συγκεκριμένοι και η πρόσβαση προσώπων χωρίς εξουσιοδότηση στα προσωπικά σας δεδομένα απαγορεύεται. Κάθε εύλογο μέτρο για την ασφάλιση των δεδομένων σας έχει παρθεί. Τα προσωπικά σας στοιχεία σε εξαιρετικά σπάνιες και ειδικές περιπτώσεις δύναται να γνωστοποιούνται και σε συνεργαζόμενες  επιχειρήσεις, με σκοπό την υποστήριξη, προώθηση και εκτέλεση της συναλλακτικής σχέσης σας μαζί μας, αλλά πάντοτε υπό προϋποθέσεις που εξασφαλίζουν πλήρως ότι τα προσωπικά σας στοιχεία δεν υφίστανται οποιαδήποτε παράνομη επεξεργασία.